in my heart...


aku asyik terfikirkan dia...adakah dia memikirkan aku?? dia masih sayang kan aku?  aku menyesal sgt sgt ape yg tlah aku lakukan setahun yang dulu, smpi dye tinggalkn aku...aku menyesal sgt atas segala perbuatan ku..apa harus aku lakukan?? sehingga susah sgt nk lupakan dia?? kenapa?? aku masih tiada jawapan lagi...susah sgt tuk aku melupakan dia...sbb ini semua salah aku..klo aku dgr kata-kata nya dari dulu, hubungan kami masih kekal sehingga hari ini..."u, balik lah pada i...ssh hidup i xde u...sejak i blik shah alam, fikiran i xputus2 memikirkan u..." adakah u akan dtg cri i suatu masa nanti??? mn kata- kata u dahulu yg menjanjikan ingin menjaga i smpi bila2?? mn u ? mn jnji u tuh??? mn?? jgn lah hukum i smpi mcm nihh...please im begging u....i xkn dgr nasihat sape2 pn...i xkn dgr kata sapa2 skli pn....maafkn i u....i menyesal sgt u....i sentiasa menanti u...i akan tunggu u smpi bila2 skli pn....maafkn atas segala kesalahan yg i lakukan dulu...maafkan i...maafkan i....smpi kn u suruh papa ngn mama remove fb i dri fb diorg...smpi hati u bt i mcm nihh...i xpnh rse serba salah langsung kat i kew?? i ngaku i slh atas segala2nya u...u...im still need u....u xkn sikit pn xde rse nk jmp i, sikit pn rse rindu kat i ka??? xde kew??? i xth nk bt ape lgi tuk u trime i smula....i xth..i dah mati akal dah.....maafkan i, u...maafkan i....maafkan i.....maafkan i......maafkan i...maafkan i.....
 
You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow