last updated! maybe... ;)


hye! alhamdulillah my life much better now..huhu..lps ni nk settle psl sambung diploma plak! can't wait! huhu..thnx to all my friend coz non-stop support me! love u all my frend... thnx to my family especially my mom n my father! love u ayah n ibu!, farid azfar jalil, ruby reyra, farahykal, amira zaharuddin (my adik), sophia razali, fatin farhanah, najieha shahlan, najeeha nasha, cikmelor, fzlnn, nym naqi, mohammad nor ridzuan, hafiz hamid, wan afiq, nur fitrah, erin lavender, nyu nadiera, musaddiq azahari (my coolest bos!), thnx guys for support me! bersyukur sgt pada Mu ya Allah..kerana kaw kurnia kwn2 yang baik dan tidak putus memberi semangat pada ku..and dis is my last update..apa2 pn terjadi hidup mesti diteruskan..:) i love my life now, xde BF xmati pn! muahahahaa...aku lebih fokus kn pd future n family..aku bahagia disisi keluarga..huhu..aku harap aku mohon sambung diploma ni aku harap aku dpt sambung blaja..aku nk stdy jauh2 lg mcm aku ambik stdy ambik sijil dulu..aku nk cri pengalaman baru..dan mulakn hidup baru..dengan niat  "AKU NAK BELAJAR BUKAN MAIN CINTA DAN BERSUKA RIA" aku harap aku dpt sgt sambung stdy..aku ingin pergi mencari ketenangan dan aku harap tiada sapa dapat cari aku...beri kn aku peluang ini tuk mase depan ku..insyallah...aku harap ibu dan ayah xberhenti henti berdoa untuk kejayaanku..aku akan capai keinginan ibu dan ayah dan keinginanku tuk berjaya! insyallah...aku bersyukur padaMu kerana engkau telah membuat hidupku bertambah bermakna dan berharga...alhamdulillahh.. "tetapkanlah pendirianku, kuatkan imanku dan sentiase beringat padaMu ya Allah..." assalammualaikum....
 
You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow