CREATE BY SARAH AIN FAUZI


Bismillahirahmannirrahim.....

Puisi yg di reka oleh adik sarah ain fauzi...dan yana berikan tajuk untuk puisi ini....


INILAH TEMAN

Setiap kali ke tempat baru,


Tempat yang tak pernah kita pergi,

Mesti kita akan bertemu seorang,

Yang dipanggil Teman,


Teman,

Ayat yang semua orang dah biasa dengar,

Tapi bagi aku ia suatu yang sangat bermakna
,
Tanpa kawan aku tak kan mampu melangkah jauh,


Teman,

Tempat untuk kita bergelak tawa dan berkongsi pandangan,

Tempat untuk kita bersaing dalam mengejar cita-cita,

Tempat untuk kita berkongsi segala suka dan duka,


Teman,

Terima kasih kerana memberi peluang kepada aku,

Mengenali kamu sebagai seorang kawan,

Yang senang tiasa ada ketika diperlukan,


Teman,

Aku berharap agar hubungan kita diredhai olehnya,

Kemana sekali pun aku melangkah,

Aku sesekali tidak akan lupa kawanku,

Aku berdoa agar kamu peroleh kejayaan dalam setiap apa yang kamu lakukan.




P/S: sarah, yana dah masok kn dlm blog yana :)
 
You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow