My birthday!! 21st! jyeeahhh!!





Assalammualaikumm...

Bismillahirahmanirahimmm...

tahun 2011,harilahirku yg paaaaaaaaaaaaaalingggggggg bermakne sgt sgt sgt! sehingga kan aku menitiskn 

airmata untukmu sahabat sahabat...kau lah kwn ku dunia akhirat,walaupn aku xseberapa....thnx sahabat 

sahabatku...

terima kasih kepada yg mengucapkan selamat hari jadi saya! di fb saya di BBM saya di inbox mesej saya and

terima kasih kepada crew2 yg bt suprise tuk saya! iaitu Farid Jalil Fara Hykal Fatin Farhanah Sophia Razali

Zahin Zakaria Ruby Reyra:) thnx jugak kat abg hisyam and abg usop kerana berkomplot skli! 

HAAHAhahaa..ya allah aku bersyukur kerna kau kurniakan kwn2 yg slalu mengigatiku dan slalu berada di 

sisi ku! kau lindungilah mereka mereka ini ya allah dan murahkan lah rezeki mereka...thanx a lot korgg!!! and 

thnx to ruby, farid n aten bg yana hadiah! ya allah,sempurna sgt ku rasa kali ini...alhamdulillahhh... :) and i 

enjoy it!

terlupa plak, thnx to Najeeha Nasha! wish bnyk kali..first die wish kat fb,then die kol n siap nyanyi kn skli! 

waa! sweet syg! thnx gg! muahh! syg awk! klo awk ada ag best! :)

thnx to nym naqi! Yg xpts2 wish my besday, dekat bbm, kat fb smlm n todday n kat twitter! Thnx nym!

 Walupn kite bru kwn, yana hargainye,semoga allah lindungi dan dimurahkn rezki nym and family! K?

thnx to all yg dtg umh yana today! hope korg enjoy it, ye la mknn pn xseberapa...biase2 je...thnx dtg,thnx to 


Razali & her husband Amira Zaharuddin Amirul Own's & sheril shafinaz! thnx korgg!!! thnx to nym bagi 

present shawl! Ya Allah! lawa k shawl tuh! nnt yana pki! and to amira adik and amirul owns!! thnx bg hadiah 

jam tuh!! Ya Allah!!!! mmg dah lme nak!! xth lak korg nk bg!! and to adik amira,thnx bt kaka nnges td!

 hahahaha love u korggg!!!! yana hargai sgt sgt sgt! alhamdulillah,bersyukur sgt sgt! nak nnges nye 

rseee..hahaha thnx thnx thnx thnx sgt!!!! xth nk ckp mcm mn ag dah ngn korg,korg lah kwn dunia akhirat!

 aminnnnn wassalammm... :)

doa yana,harap kite semua berkwn hingga nafas terakhir.....aminnnn....korg lah segalanya bg yana...penyeri 

hidup yana, ketika susah ketika senang kite tetap bersama...frend forevah! Ya Allah, kaw lindungilah mereka

 mereka ini dari segala bnde yg tidak diingini...aminnn..












































thnx to all my frend yg bt suprise birthday party for me!! sayangggg korggg!!! muaahhhH!! wassalammm...
 
You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow