open house umh my baby (fara patinson)


Bissmillahirrahmannirrahimmm....

Sebenarnya bnyk yang xupdate ag..oke kite mulekan dengan open house..
time nih open house umh my bestie! kwn dari skolah menengah ag...i call her baby..comel kn? she soo nice to me..jgn siapa2 bt die sedih and sakit hati.. she always beside me..kdg2 klo sy bosan i just bbm her..kaco2 die...so ni time g open house die..mcm2 mknn ade..penat one day tuh asyik mkn saja...hahaha...
so meet up here : me fara cikmelor syg and my lovely bestie farid jalil...

























selepas dah kenyg mkn, kami berjimbaa ber gambr smpi xigt nk balik..hahaha and fara told me somethng...its secret...oke lah saya share...fara bgth ash alvin ada dtg umh dia..so i was shock sekejap..sekejap je lah..n after dat dah xheran dah..hahahah...bia je lah..patot lah fara ckp jgn dtg lmbt2 sgt..ohhh such a small world...hahahaha...yg penting saya dtg untuk fara bukan untuk dia...huhu thnx fara for invite us! wassalamm...
 
You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow