satu hari makan dan makan open house timeeee!! haha


Bismillahirrahmannirahimm....

Pada hari ini saya fara dan faridjalil, haha ktorg dri ptg kul bpe nth pegi open house..
dri petang smpi ke mlm xabis2 ngn mkn! haha
mmg kenyg gile lah en.. first umh izwan yusoff di bangsar, perghh time sampai2 dah dpt kejutan yg amat dahsyat! hahaha
bole x saya jum ex bf saya ash alvin tuh..adehhh...saya pn tuduh fara igt die nk prank saya...
im sorry fara, yana xth..yana men tduh ja fara...sume tuh suratan dan kebetulan sahaja...
hahahaha dah mcm tajuk lagu la pulak en...haaa....
mula2 mmg tekejut gile lah, dah lme2 wa watlek watcool watpeace ja, sbb dah lapa!
ye lah mn xlapanye, saya dah xmkn dri pg, trus serang umh izwan! hahaah..pastu cri blok umh die tingkat bpe nth xjumpe..pastu bru jumpe...smpi2 trus grab mknn ah ngn fara..naseb bek fara bbyku syg ni kaki makn..
hahahah...yg terbaik di umh izwan "karipap!" series sedap karipap yg die hidangkan...n i was soo happy sgt aritu...n trus xigt ash alvin yg berada di situ..ehh jap, perlu ke nk igt die? hahahaha die ada igt saya kew? xde kott? xde xde... thnx izwan walaupun sy xdi jemput sbb saya dan fara nk g open hous elain sbb tuh saya temankn fara g umh awk...huhu...tuh cerita di rumah izwan... second house, umh ika said! dekat petaling jaya xsilap kite...hye ika!! nice to know u! heheh bru knl trus add bbpin awk kn? huhu kite suke kwn ngn awk..huhu.. g umh ika mkn kek sudu patah! hahaha mmg kelakar dah lah share ngn fara mkn kek tuh, mule saya yg patah kn n second time fara plak yg terpatahkn! hahaha mmg farid dah tegelak2 dah kat situ...hahahah...mkn mee curry n ok stop it dah kenyang! hahaaha... n thnx ika walaupun xdijemput hehehe...xmalu nya saya dtg umh org xinvite..hahahaha...blik jln jammed! ya allah! farid bwk dah mcm ape dahh...takutt..hehe... oke ktorg singgah berjimba di rumah SUNWAY PIRAMID accompany fara beli new shoes at nose...lawa! kite suke kasut awk la bby..uhuuhu..jln2 n then accompany fara potong rambut n jln2 masuk brand outlet! damnn! nk beli shoes tuh ag! n after maghrib we all bru grk blik shah alam, g open house jieha our schoolmate! jiehaa!! tunggu jgn close house lagiii!! hahahaah ya allah! smpai umh jieha mknn yg dihidangkn nasi n lauk pauk! perghhh! series sedap! then mkn n tunggu fatin and sophia dtg..huhuuh lps mkn kami berjimba berphotoshoot guna baby canon  by baby fara punye...it was a awsome night and day!  so here we go! the picture.... a full day ngn makan! hahaha

























































 
You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow